Itt szeretném leírni megismerkedésem romantikus történetét a helyi római katolikus templommal. Szerintem romantikus. Én legalábbis nagyon örülök, hogy így ismerkedtünk meg.

A történet egészen első reggelemig nyúlik vissza, mikor reménytelenül, nyomottan, tervek nélkül, egyedül ébredtem (bár mindig egyedül ébredek, de ezt most éreztem először). Hát, azt hiszem elég érzékletesen írtam le. Kinyitottam az ablakomat, de igazából csak azért, mert a Hamupipőkében is ezt csinálják, és valahogy ezután madárcsicsergés, sok ének és vidámság következik. És első pillantásom egy régi kőtemplom nagyon régi kőkeresztjére esett. Úgysem volt más dolgom, felöltöztem és átsétáltam az udvaron a templomhoz. Éppen kezdődött a mise, meleg is volt, maradtam. Annyira jó érzés volt angolul végighallgatni a jól ismert szövegeket, és hallgatni a magyartól annyira elütő énekeket, hogy tényleg elkezdtem otthonosabban érezni magam, pedig erre egy órával ezelőtt még semmi kilátás nem volt. Kifelé menet pedig elkapott egy fekete fiú (ja, nem úgy) mert ismeretlen voltam neki, elkezdett kérdezgetni, és beinvitált a plébániára egy kávéra. Egész kis csapat gyűlt össze a végére, én pedig megittam legalább 3 bögre forró kávét. (lehetett volna teát is, de én akkor még nem voltam felkészülve a tejes megoldáshoz)

Azóta legalább hetente kétszer találkozom velük, voltunk már együtt kocsmázni, misén, kóruspróbán, az egyik sráccal táncórán, és egy másik rohangált velem egyik orvostól a másikig a térdem miatt. Fogunk kirándulni is. Ma, vasárnap, pedig a gyülekezet „öregnéniköre” (sajnálom, de fogalmam sincs hogy kellene neveznem őket) fogja vendégül látni az egész ifjúságot, ahogy hallottam négy fogásos British Lunch-ra számíthatunk, akik tudják, miről van szó, mér egy hete erről beszélnek. Kicsit meg is vagyok illetődve. Majd töltök fel képet róla. Most egyelőre csak a templomról.

102_2188.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://annawalesben.blog.hu/api/trackback/id/tr354824334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya-nem a sima mert az már foglalt 2012.10.11. 12:02:23

Olyan jó, hogy ezt is leírtad. Bár meséltél róla skypon is, de így "költőibb". Örülök, hogy szeretsz írni. Ez olyasmi, mint egy Napló. Milyen volt a 'löncs', amit az "öregnénis" csapat szervezett nektek? Na, majd este beszélgetünk. Jó? Szia, kis Hamupipőkém, legyen szép napod!

gádfater 2012.10.11. 12:28:35

Ez egy képeslap, vagy mégsem esik állandóan a zeső?

yorkshirepudding 2012.10.11. 22:16:27

@Anya-nem a sima mert az már foglalt: igen, olyan, mint egy napló, csak nem írom le a titkos részleteket :)

yorkshirepudding 2012.10.11. 22:17:54

@gádfater: hehe, jó a neved! Szerintem kiretusálták az esőt :)
Na azért napsütésből is legalább annyi van, mint esőből, csak az otthoni mennyiséghez képest sok.

Anya-nem a sima mert az már foglalt 2012.10.12. 18:39:43

@yorkshirepudding: Valahova azért írd le "a titkos részleteket" is, mert -hidd el nekem- kéééésőbb jók lesznek azok valamaire. Ha másra nem, hát olvasgatni.
Csörgess, ha skypon vagy!
süti beállítások módosítása